Get more Coins
Save more with bigger bundles!
By purchasing any of the above, you accept our Terms of Service.

Share This Listing

Public Comments

Kerana Dia Manusia Biasa

icon

1 month ago by syarapzan_crafts

icon

S$17

icon

2 Likes

icon

New

icon

BNIP malay novel. MEETUPS & REGISTERED MAIL ONLY. *NO TRADES, OR NEGO. I DON'T DO THEM.* Hasil karya Wan Nur Najihah. Summary: Disebabkan kesilapan orang lain, Nurin Aira terpaksa menanggung fitnah dan umpatan orang luar. Pada usia yang muda, dia dengan rasa tanggungjawab memikul amanah menjaga Alia. Ditatang Alia dengan penuh kasih sayang yang bukan sedikit. Tengku Shamil Zaquan. Kepergian isterinya membawa mendung ke dalam jiwanya. Lebih menyedihkan, isterinya pergi setelah diragut insan yang tidak berperikemanusiaan. “Abang minta maaf. Abang tak boleh biarkan peragut tu macam tu aje. Hati abang sakit. Abang kena balas Dalam satu insiden yang memalukan, dia dan Nurin Aira disatukan dalam satu ikatan walau dalam hati, Tengku Shamil tidak pernah terfikir untuk menduakan arwah isterinya. Nurin Aira hanya pasrah dan berkorban demi menyelamatkan Tengku Shamil daripada bergelar anak derhaka. Namun pada pandangan Tengku Shamil, Nurin Aira hanya perempuan murahan. “Kesian dengan orang yang kena tipu dengan kau.Tapi, paling kesian akulah. Sebab aku yang kena hidup dengan perempuan penipu macam kau ni. Kau dengan anak kau sama aje.” – Tengku Shamil “Walau apa pun yang awak cakap pasal Alia, Alia itu anak halal. Saya tak pernah buat kerja terkutuk Sakit, perit. Itulah yang dirasakannya. Nurin Aira reda. Segala kata hinaan lelaki itu diterimanya dengan hati yang terbuka. Bagi Tengku Shamil, Nurin Aira patut terima pembalasan akibat perbuatan jahat adik kandungnya sendiri. Dendamnya makin membara, apapun yang terjadi Nurin Aira perlu menderita. Itu tekadnya. “Kau jangan risaulah,aku tak akan sentuh kau sebab nak pegang kau pun aku dah geli tau. Aku benci dengan keturunan pembunuh macam kau.” – Tengku Shamil. Sehebat mana dendam yang ada, Tengku Shamil akhirnya tewas pada kuasa cinta. Kesabaran Nurin Aira telah melembutkan hatinya. Saat hati mula bahagia, dirinya difitnah akibat sikapnya yang terlalu percayakan orang luar. Rumah tangga mereka bergoncang. “Penipu. Kau tahu tak kau penipu? Aku dah jadi bodoh sebab percayakan kau. Ini yang kau balas kat aku. Aku punyalah sayang kau, tapi kau senang-senang curang depan aku. Kau ni perempuan jenis apa?!” – Tengku Shamil “Habis abang nak Aira buat apa? Sujud kat kaki abang, macam tu?” – Nurin Aira Mampukah Nurin Aira menerima Tengku Shamil setelah hatinya disakiti buat kali kedua? Adakah dendam dalam hati Tengku Shamil akan hadir semula?

Getting This

icon

CarouPay (Pay through Carousell)

S$5

S$2.70

icon

Delivery

Meet The Seller

syarapzan_crafts
syarapzan_crafts
isFacebookVerifiedisEmailVerified
Reviews
rohanajulaihienice seller all went smoothly. Tks for the brooch ...read more
2 weeks ago
syarapzan_craftsNo problem! Thank you for purchasing 😁
5.0
asril.hasrinaGreat seller to deal with! Prompt delivery! Pleasa...read more
1 month ago
syarapzan_craftsThank you! 😁
5.0
shazlynnngreat seller to deal with ! 😃
10 months ago
syarapzan_craftsThank you! 😊
5.0

YOU MAY ALSO LIKE