[PROMOTION] MEERACLE GEMSTONE CLEANSER AND SERUM 😘😘
[PROMOTION] MEERACLE GEMSTONE CLEANSER AND SERUM 😘😘
[PROMOTION] MEERACLE GEMSTONE CLEANSER AND SERUM 😘😘
[PROMOTION] MEERACLE GEMSTONE CLEANSER AND SERUM 😘😘
[PROMOTION] MEERACLE GEMSTONE CLEANSER AND SERUM 😘😘
[PROMOTION] MEERACLE GEMSTONE CLEANSER AND SERUM 😘😘

[PROMOTION] MEERACLE GEMSTONE CLEANSER AND SERUM 😘😘


S$42.90
Singapore

Share This With Friends

" APA YG BAGUS SGT DGN MEERACLE GEMSTONE CLEANSER ? " . . Hurmm..pyh bak jwb snbrnya..sbb byk sgt bgus dia! . . Cuba sis bayangkan..pagi2 sis bangun dpd tido, sis basuh muka dgn pencuci muka yg diperbuat dpd " FORMULA GEMSTONE " . . " Haa? Apa kebenda " FORMULA GEMSTONE " tu sis?" . . " FORMULA GEMSTONE " ni la kekuatan kpd produk kami, dlm Malaysia ni belum ada produk yg menggunakan formula ni selain dari kami MEERACLEβ„’ GEMSTONE BEAUTY..tak caye? Try la google 😊 . . ===== APA ITU " FORMULA GEMSTONE " ? ===== . . GEMSTONE adlh " BATU PERMATA " dlm bahasa malaysia..sbb dinamakan " FORMULA GEMSTONE " sbb di dlmnya terdpt bahan2 spt DIAMOND, RUBY, MALACHITE dan PEARL. . Dan, MEERACLE GEMSTONE BEAUTY adalah yg PERTAMA di Asia yg menggunakan " FORMULA GEMSTONE " ni. . Menurut kajian, org pada zaman dulu2, dorng menggunakan batu2 permata ni utk menjadi salah satu alternatif dorg utk menjaga kulit wajah dan dijadikan sbg bahan pewarna.. . So, uols jgn ingat batu2 permata ni khas tuk dijadikan barang hiasan je.. . Setiap batu permata ada khasiat tersendiri.. . Mcm DIAMOND , kelebihan dia adalah utk mencerahkan dan memutihkan kulit wajah, selain dpd tu..dpt menghilangkan garis2 halus dan parut dgn sgt berkesan! . RUBY plak, khasiat dia dpt mengembalikan seri wajah..sbb, RUBY atau Batu Delima ni dpt melancarkan pengaliran darah di kulit muka, sbb tu la kalau korang perasan bila pakai je serum, automatik muka jadi pinkish2 kan? Tul tak? Haa..sbb ni la. . Kalau mcm pearl plak, semua org tau pearl ni utk mencerahkan dan memutihkan kulit, tp sbnrnya bila ada pearl ni kadar resapan pada kulit akan jd 10x lebih cepat berbanding dgn bahan lain. . So ni baru je sedikit tntg gemstone ni, tp sbnrnya byk lagi klau nak cerita, apa2 pun " formula gemstone " adlh formula yg paling berkesan sejak dari zaman dlu smpi la skrg masih lagi relevan. . Dan MEERACLE GEMSTONE BEAUTY menjadi produk PERTAMA DI ASIA yg mengolah kembali formula ini menjadi satu formula yg LUAR BIASA khas utk para wanita asia sesuai dgn keadaan dan cuaca iklim asia. . . So, apa yg sis tunggu lagi? Berminat nak cuba Pencuci muka Terbaeekkk ni x? Meeracle Serum $29.90 Meeracle Cleanser $17.90 Meeracle'licious Set $42.90 Normal Mail $1.50 A.M Mail $3.50 Smartpac Registered $4 Delivery $6 #formulagemstone #meeraclegemstonebeauty #meeracleneverletyoudown #1stgemstonebeautyproductinasia


Others also viewed

Bio-essence 24k bio gold platinum dual cream

Bio-essence 24k bio gold platinum dual cream

S$204

[sales] Bio-Essence Face Lifting Cream

[sales] Bio-Essence Face Lifting Cream

S$22.504

Dr Bronners Pure Castile Soap

Dr Bronners Pure Castile Soap

S$94.5010

Herbalife protein Shake

Herbalife protein Shake

S$5031