READY STOCK💕JAMU KACIP MALAM/30 CAPSULES.  Processing Proceed Upon Full Payment Received Via Bank Transfer
READY STOCK💕JAMU KACIP MALAM/30 CAPSULES.  Processing Proceed Upon Full Payment Received Via Bank Transfer
READY STOCK💕JAMU KACIP MALAM/30 CAPSULES.  Processing Proceed Upon Full Payment Received Via Bank Transfer
READY STOCK💕JAMU KACIP MALAM/30 CAPSULES.  Processing Proceed Upon Full Payment Received Via Bank Transfer
READY STOCK💕JAMU KACIP MALAM/30 CAPSULES.  Processing Proceed Upon Full Payment Received Via Bank Transfer
READY STOCK💕JAMU KACIP MALAM/30 CAPSULES.  Processing Proceed Upon Full Payment Received Via Bank Transfer

READY STOCK💕JAMU KACIP MALAM/30 CAPSULES. Processing Proceed Upon Full Payment Received Via Bank Transfer

New
S$25
Singapore

Share This With Friends

Apa Yg Anda Dapat Dengan Jamu Kacip Malam? Kebaikan/Manfaat/KelebihanJamu Kacip Malam Sakit senggugut berkurang Menguatkan tenaga batin Payudara & bibir miss v kembali tegang Mudah mengeluarkan angin dalam badan Peredaran darah semakin lancar Perut kempis & badan terasa ringan Sakit tumit dan lutut hilang Wajah sentiasa awet muda Keputihan hilang Miss V semakin sempit dan ketat Menawan hati suami di ranjang Gatal-gatal di miss v hilang Peredaran haid semakin lancar Manfaat Jamu Kacip Malam : 3 kali lebih berkesan & cepat mengecutkan otot vagina Menjadikan kemutan miss v berbisa dan luar biasa Menghilangkan bau busuk & keputihan Menganjalkan payudara serta punggung Mengecutkan rahim yg kembang selepas bersalin mencegah barah payudara & rahim Membaiki serta mencantikkan kulit wajah dari dalam Membekalkan tenaga ketika bekerja @ bersama pasangan Melancarkan period yg tak teratur Menstabilkan hormon Amat sesuai utk wanita lepas bersalin Jamu Kacip Malam tak panas. Sesuai untuk breastfeed mom Keberkesanan jamu dapat dirasai seawal 6 jam (jika bersama) Utk yg lepas keguguran, ambil Jamu Kacip Malam sebab jamu ni sesuai utk org pantang bersalin @ keguguran & bersifat menyembuhkan luka dalaman wanita keguguran. Wanita yang lepas gugur pun wajib berpantang ye. Rahim org yg keguguran ni lebih lemah dpd yg bersalin normal. Sebab apa? Anda ibaratkan seperti buah yg belum masak, paksa2 untuk dipetik. Wanita yang baru lepas gugur kena jaga betul2 rahim utk bagi pulih sepenuhnya supaya cukup kuat utk persediaan mengandung lagi. Kalau tak berpantang & amalkan jamu bayangkan mcm mana keadaan rahim anda? hubungan intim suami isteri akan hambar. Ini disebabkan keadaan dalaman faraj sejuk, tak sensitif & susah nak capai klimaks. Selain itu, badan akan sentiasa letih, lesu, muka pucat tak berseri disebabkan rahim tak sihat & tak sembuh sepenuhnya. Angin2 jahat pun akan byk terkumpul dalam badan. Dan bila masalah ni tak dirawat, raut wajah makin lama akan nampak tua dari usia sebenar. Dan lama2 rahim menjadi lemah & susah utk hamil Bahagian dlm rahim kita memang tak boleh nampak secara luaran. Kalau dibiarkan tak dirawat, pelbagai penyakit rahim akan timbul. Contohnya period sebelum ni normal jadi tak teratur, terjadi cyst @ fibroid. Kena titikberatkan & ambil langkah pencegahan sebelum benda ni berlaku pada kita kaum wanita. Alhamdulillah Jamu Kacip Malam makin menjadi pilihan kaum wanita untuk meningkatkan kesuburan & merawat rahim lemah Dah beranak pinak still maintain bergetah. Encik suami pun puji.. pandai sayang jaga..ketat tau. Abang pn tak keluar malam dah.. Bersama sampai pagi pun still ketat.. Kalau uolls Konsisten makan, keputihan dah kering & clear..Miss v takde bau busuk. Kentut faraj ghaib, berpantang pun senang. Tak payah teruk2 nak telan set barsalin yg rege ratus2. Telan Jamu Kacip Malam ni je dah 10x lebih bagus.. Yang kendur jadi tembam, yang jatuh jadi montok membulat. Tak payah uolls nak sapu-sapu, urut-urut bagai.. Cara Makan Jamu Kacip Malam : Untuk wanita dah berkahwin 2 biji kapsul sama ada selepas sarapan pagi @ sebelum masuk tidur Untuk wanita belum berkahwin 1 biji kapsul sama ada selepas sarapan pagi @ sebelum masuk tidur Untuk wanita berpantang 2 kapsul sebelum tidur Jamu kacip malam tak mengganggu susu ibu, ia dapat menambahkan lagi susu. Pastikan bayi tiada kuning semasa pengambilan Selain makan kapsul, wanita yg baru bersalin juga digalakkan buka kapsul & ambil serbuk. Kemudian serbuknya dibancuh dgn segelas air suam &a digunakan utk mencuci bahagian intim. Cara ini membantu mencepatkan penyembuhan luka jahitan. Cara Insert Jamu Kacip malam : Buka kapsul & ambil serbuknya Basahkan hujung jari & tekapkan pada serbuk tadi. Sapukan dikawasan dinding vagina. Biarkan sepanjang hari & boleh dicuci dgn membersihkan sisa serbuk & keputihan yang disedut oleh serbuk jamu itu tadi. 1 kapsul boleh guna untuk 2 kali insert. ATAU Ambil 1 kapsul Jamu Kacip Malam & insert kedalam faraj biarkan semalaman & boleh korek utk buang sisa kotoran yang disedut keluar oleh serbuk jamu itu tadi. Pantang larang Jamu Kacip Malam : ambil sekali sahaja dlm sehari untuk kaedah insert hanya digalakkan buat 2x sahaja dlm seminggu Jamu kacip malam tak boleh diambil semasa perut kosong Jika PERIOD @ MENGANDUNG sila hentikan pengambilan


Others also viewed

Biofinest Calendula Organic Oil - 100% Pure, Natural, Cold-Pressed - Premium Quality - Best Moisturizer For Hair, Face & Skin - Boost Wound Recovery - FREE E-Book and Dropper (100ml)

Biofinest Calendula Organic Oil - 100% Pure, Natural, Cold-Pressed - Premium Quality - Best Moisturizer For Hair, Face & Skin - Boost Wound Recovery - FREE E-Book and Dropper (100ml)

S$1453

Al Haramain Million Attar 15ml

Al Haramain Million Attar 15ml

S$99

Contact lens solution

Contact lens solution

S$9.907

DONNA KARAN CASHMERE MIST 100ML

DONNA KARAN CASHMERE MIST 100ML

S$459