Get more Coins
Save more with bigger bundles!
By purchasing any of the above, you accept our Terms of Service.

Share This Listing

Public Comments

  • akhisyafiq
    akhisyafiq

    Alhamdulilah khasiat teras kemuning hitam sangat bagus...saya baru ikhtiar dgn meminum air kemuning hitam dah hampir 2 minggu dn alhamdulilah..dgn izin allah penyakit misteri yng saya alami sudah berkurangan....memang akan rasa makin sakit dan teruk sikit tapi ia hanya berlaku beberapa hari saja....tu process pemulihan....sakit nk datang cepat nak hilang tu makan masa sikit.hampir 3 tahun saya sakit misteri yng tk dpt dikesan melalui doctor....pergi obat sana sini tapi ia pulih hanya sekejap saja...setiap penyakit ada obat nya..jgn kita putus asa....terus berdoa dan sabar dan insyaallah allah tunjuk kan kita jln ....

Salam sahabat Dan Para Guru Semua.. Saya ingin memberi maklumbalas sikit bab penggunaan Teras Kemuning Hitam dalam proses Rawatan Bersifat Ghaib.. ( Gangguan Jin Syaiton ..Sihir ..Santau..Saka Dalam Badan dll)

icon

20 Likes

icon

Salam sahabat Dan Para Guru Semua.. Saya ingin memberi maklumbalas sikit bab penggunaan Teras Kemuning Hitam dalam proses Rawatan Bersifat Ghaib.. ( Gangguan Jin Syaiton ..Sihir ..Santau..Saka Dalam Badan dll) Banyak yang menaya samaada melalui lisan, telefon atau wassap mengenai kesan meminum / Mandian air Rendamam Kemuning Hitam.. Antaranya lagi teruk sakit..Lagi "boorak" kata orang Kelantan.. Jadi perlu diketahui air rendaman kemuning hitam adalah air yang beraura..dan memiliki frekuensi perkayuan yang tinggi.. Berapa Hertz dia punya Getaran..Jangan tanya.. Saya pun tak tahu..Tiada kajian tentang benda ni lagi.. Cuma dari pengalaman penggunaan memang ada tindak balas begini pada badan si pesakit seperti diatas jelasnya bagi penyakit santau,, jin menempek,, jin asyik ,, saka ,,polong dan sebagainya.. Kesan nya penyakit seolah olah jadi bertambah mudarat. Sebenarnya apa yang berlaku?? Setiap teras biasanya berusia dalam 100 ke 200..tahun .Dari segi zat galian dan juga zat bumi ( Tenaga Skalar / Biometrik )akan diserap dalam tempoh yang panjang yang mungkin mengambil masa ratusan tahun..Yang dinamakan mudah cerita kita panggil " Frekuensi Perkayuan".. Frekuensi ini dipindah ke air ..Jadi bila diminum atau mandi FK ( Frekuensi Kayu) dan zat galian akan saling berperang / bertanduk hi2 dengan aura jin atau benda tak elok dalam tubuh badan pesakit... Inilah yang menghsilkan tindak balas dan kadang kadang berganda kesakitan nya..Apalalagi jika air tersebut di rukyah atau jampi.. Jadi bila macam ni keadannya apa yang pesakit perlu buat.. Jawapnya boleh minum dengan selang seli..atau berhenti sementara pengambilan air TKH...Jangan berhenti terus..Selagi kita meneruskan proses rawatan ( minum dan mandi) Selagi itulah proses rawatan dan penyembuhan berjalan.. Kesabaran dan sangka baik sangat perlu dalam hal ni... Keilmuan tentang teras kayu dan kefahaman tentang cara teras kayu bekerja juga sangat perlu diketahui walaupun secara umum. Pada pendapat saya keadaan ni berlaku kepada semua Teras Kayu yang ber aura tajam/ Pemusnah aura hitam bergantung kepada panjang gelombang yang bersesuaian dengan aura negarive tadi. Dan semuanya sudah tentu berlaku dengan kehendak dan izin Allah s.w.t jua.. Izinkan Saya menyebut beberapa teras kayu yang bersifat berrindak balas dengan aura gelap. Antaranya Gemunggal..kemuning Hitam..Assam Jawa..penawar hitam..Penunduk dsb..Hanya menyebut beberapa contoh yang difahami.. Antara pengalaman dari cerita sahabat,, sami siam,, Guru gufu Feng Sui pantang meletakkan kemuning hitam dekat sembahan depa..Bila ditanya .." Dato tak mau turun Woo".. Pernah terjadi dalam sessi rawatan rukyah..selepas habis rukyah..sipesakit di suruh minum air TKH...siap bertempik tak mau minum.. Ada sesetengahnya pulak didekatkan dengan TKH pun dah menggelisah. Padanlah benda ni pada perbuatah Allah yang bersifat maha pemurah dan penyanyang.. Saya rasa tentu ada pandangan pro dan kontra dalam hal ni..Cuma saya yakin tak ada ciptaan Allah yang sia sia... Tentu ada kelebihan dan kerahsiaannya . Kita percaya setiap kejadian makhluk Allah tentu ada hikmahnya..Ada yang kata ada tak kajian klinikal tentang hal ni.. ???Bagi saya nak jawab ni senang jerr... Pengalaman penggunaan lagi utama dari kajian..Lagi pun ilmu tentang perkayuan ini adalah ilmu asal atau yang ada sangkut paut dengan turunnya Adam dari Syurga..Sedangkan dalam ambang kegelapan dahulu( 400 tahun dahulu).. Apa ilmu yang diaorang pakai... Terutama Mat Salleh...Cuba tanya dan jawab dengan ikhlas tampa taksub kepada mana mana pendapat...Sudah tentu jawapan nya ilmu Ihami..yang Allah s.w.t sendiri yang mencampakkan kefahaman..tampa perlu eksperimen..Semuanya ini dengan rahmat dan kasih sayang Allah Jallahu Wa Aza.. TERIMAKASIH KERANA MEMBACA... WALLAHUAKLAM BISSAWWAB.. MINYAK TERAS KEMUNING HITAM MASIH ADA STOK LAGI.. IANYA SANGAT SESUAI DISIMPAN UNTUK KES KECEMASAN..SIMPAN SEBOTOL DIRUMAH.. HARGA SEBOTOL SIAP POS.. $60 SETIAP PEMBELIAN DIHADIAHKAN BEBERAPA KEPINGAN RAW TERAS KEMUNING HITAM UNTUK REDAMAN DAN LAIN LAIN KEGUNAAN(SELAGI ADA STOK) BERMINAT....PM/WASSAP 87987911 TERIMAKASIH..SEMOGA USAHA DAN IKHTIAR KITA DI BERKATI ALLAH..ALLAHUMMA AAMIN. zaki kayu aura ..

Getting This

Meet The Seller

bismillahirahmanirahim
bismillahirahmanirahim
isFacebookVerifiedisGplusVerifiedisEmailVerified
Feedback
  • 12
  • 0
  • 1