Share This Listing

Public Comments

View Earlier Comments
  • seri.1
    seri.1

    Yg tuan keluarkan tu cuma hadis😊.. belum cukup kuat.... haa ni dia saya nak keluarkan firman... cuba baca betul betul ya tuan albatros yg tidak berapa nak berani untuk menelefon saya untuk bermuzakarah untuk sebuah kepastian... bukannya saya nak makan tuan saya suka berkongsi ilmu lebih lebih lagi kepada orang seperti tuan albatros yg selalu buih orang di carousel itu..😊 saya berani berkata demikian kerana saya dah lihat semua negative feedback tentang tuan albatros tetapi  ustaz albatros ni masih lagi sibuk sangat dan beria ia nak membuktikan saya ni syirik daripada membetulkan diri sendiri iaitu berpegang teguh pada janji dan amanah... Perhatikan firman allah dalam surah an nahl ayat 5... 5. Dan hewan ternak telah diciptakan-Nya untuk kamu, padanya ada (bulu) yang menghangatkan dan berbagai manfaat, dan sebagiannya kamu makan. Bulu binatang ni ada banyak manfaat ya tuan2... ada manfaat zahir dan batin... manfaat zahir termaktub kepada ilmu pengetahuan manakala manfaat batin termaktub pada ilmu keyakinan...😊 Dan lagi cuba pelajari kisah nabi musa dan khidir di dalam alquran tu... nabi musa pangkar dan tidak setuju pada semua yg dilakukan oleh si khidir... apabila nabi khidir membunuh seorang anak kecil... si musa bantah... apabila si khidir melubang perahu dia pun pangkar.... tetapi si khidir ni sudah dianugerahkan ilmu yg tidak ada pada nabi musa... jadi kalau nak tahu ceritanya sila baca ya di alquran itu.... tuan albatros belum lagi masuk ke dalam dunia mistik dan pengetahuannya masih cetek... Kalau tuan termasuk orang yg mengetahui kayu kelor saja sudah cukup untuk menumpaskan sihir... tapi takde pula dalam alquran tu cakap pasal kayu kelor ni...😊 kadang ilmu ni allah anugerahkan kepada seseorang melalui ilham... tak semua yg dia nyatakan dalam alquran tu..

  • seri.1
    seri.1

    Saya dah malas nak layan tuan albatros ni kerana saya dapati tuan tak berani nak menegakkan kebenaran secara nyata... saya kasi number telefon pun tuan tak nak telefon... saya minta number telefon tuan nak menjelaskan kepada tuan pun tuan tak berani kasi... cuma berani kat carousel aje... jadi nasihat saya apabila berjanji kepada seseorang tunaikanlah janjinya sebelum nak pandai pandai menuduh atau menghukum seseorang itu syirik.. tuan albatros ni memang tak gentleman lagi fikiran tidak terbuka... so dont waste my time... Kalau betul nak bermuzakarah number telah pun saya berikan dan saya tunggu panggilannya ya... tapi kalau tak berani tak pe saya sarankan tuan bermain aje dengan lego lego yg tuan jual di carousel itu aje dari nak menyibuk hal orang...

  • seri.1
    seri.1

    Ataupun kalau sekiranya tidak dapat menunaikan janji sekurang kurangnya inform orang itu dan kasi tahu ya... bukan buat bodoh dan menghilangkan diri...

Senjata ilmu yakin (23 macam)

icon

2 months ago by seri.1

icon

S$30

icon

69 Likes

icon

New

icon

Apa yg saya ingin sampaikan di sini ialah itu bukan tangkal ya tuan tuan😊.... ianya hanya satu senjata ilmu yakin... tangkal dan senjata ilmu yakin ialah dua perkara yg sangat berbeza.... kalau kita pandang dia sebagai tangkal maka jatuhlah kita ke lembah syirik kerana memandang tangkalnya power...😊 tetapi kalau kita memandangnya hanya sebagai satu senjata dan yg berkuasa itu hanya allah semata mata dan tiada kuasa sebesar biji zarah pun pada loket itu melainkan sebagai satu syarat sahaja insyaallah terlepaslah kita dari syirik dan dapatlah kita meraih manfaatnya.... maknanya tiada yg aku pandang melainkan kebesaran allah dengan perantaraan kalamya iaitu ayat ayat al alquran dan loket ini hanya sebagai syarat sahaja... umpama makan ubat ya tuan tuan... kalau kita kata ubat ni bagus... baik aku makan... habislah kita jatuh ke lembah syirik... tetapi kalau kita pandang ubat ini sebagai syarat sahaja dan yg menyembuhkan itu allah maka itulah jalannya adanya...😄😄.... Khasiatnya tuan tuan ialah untuk penguat semangat... anti sihir... penggerun. .. pukulan berbisa... kebertuahan.... INSYAALLAH!!!!!Barang barangnya telah dibawa bersama ketika saya berwirid di waktu malam dengan tujuan menjadikannya satu senjata yg istimewa... telah dibacakannya dengan cara cara tertentu dengan surah al ikhlas sebanyak hurufnya yg dikali 3... 47×3=141... Kenapa dikali 3 tuan tuan? Kerana surah al ikhlas apabila dibaca sebanyak 3 kali akan mendapat berkah seperti orang orang yg membaca 1 alquran... Surah al ikhlas ada 4 ayat dan jumlah hurufnya ialah 47... Kalau dikaji surah al ikhlas itu diawal ayatnya ada menyebut ahad dan akhir ayatnya juga ada menyebut ahad.. ahad itu erti 1 (ketunggalan zat)... dan angka 141 pula memang ada keserasian dengan surah al ikhlas...awalnya 1, syarat ahad dan akhirnya juga 1,syarat ahad dan angka 4 pula jumlah ayatnya..... Isian di dalam kalungnya itu pula ada 23 macam; 1.tulang duyung 2.tulang kambing korban dari pesantren surylaya 3.tulang dolphin 4.tanduk kambing gurun 5.tanduk rusa 6.tanduk rhino 7.tanduk kerbau 8.kayu menang 9.teras kelor 10.akar bahar putih 11.kuku pak belang 12.misang pak belang 13.urat pak belang 14.bulu dan kulit pak belang 15.tulang pak belang 16.bulu kuda 17.buntat hasil buruan saya (cuba baca keterangannya di yok memburu buntat ) 18.bulu perindu 19.besi kursani 20.kayukaboa 21.kayu senduduk putih 22.kulit kerbau landau 23.padi Semua khasiat masing masing ada tertulis dalam carousel saya itu ya... cuba cari pelan pelan dan baca ya kalau betul minat dan yakin..😊saya juga telah memberi ramuan tersebut dengan tetesan minyak mentera si merah padi... Ada bahan bahan yg tersenarai diatas itu telah juga saya gunakan dalam minyak mentera si merah padi... jadi bahan bahan tersebut bukan sahaja telah dibacakan dengan surah al ikhlas sebanyak 141 kali malah telah juga dibacakan kepadanya ayat ayat alquran yg lain... sila baca keterangan minyak mentera si merah padi....

Getting This

icon

Meet-up

icon

Singapore

Meet The Seller

seri.1
seri.1
isFacebookVerifiedisGplusVerifiedisEmailVerified
  • positiveReviewsCount52
  • neutralReviewsCount0
  • negativeReviewsCount1

YOU MAY ALSO LIKE