Share This Listing

Public Comments

(SOLD)Rahasia pak rino(lelong)

icon

5 months ago by seri.1

icon

S$25

icon

8 Likes

icon

New

icon

Sebelum saya kongsi satu rahasia yg saya dapati tentang cincin si pak rino ni, terlebih dahulu saya nak tanya tuan tuan siapa sebenarnya si pak rino ni??? MASYALLAH!!! Betapa cerdiknya tuan tuan di sana... macam gini dah boleh masuk uji bakat jadi bomoh handalan... Betul tuan tuan pak rino tulah si badak sumbu... si badak sumbu ni terkenal dengan gelaran the fireman of the jungle ataupun seringkali dikenali sebagai badak api.... kenapa tuan tuan??? Kerana sifatnya yg pantang melihat api..kalau melihat api mereka akan pijak pihak api tu sampai api tu kojol.... kalau tak caya cuba tanya bomoh kita mr google... just type badak api...haa!! Sekarang saya nak kongsi rahasianya... tetapi sebelum itu mari kita perhatikan firman allah dalam surah al anbiya ayat 69... Kami berfirman... wahai api jadilah engkau dingin dan keselamatan atas ibrahim... Haa!!!! Itulah tuan tuan amalan yg sesuai pada pandangan saya untuk digunakan pada cincin tanduk rhino tu... Dengan kalam allah pada surah al anbiya ayat 69 sebagai perantaraan dan cincin tanduk rhino sebagai syarat, marilah kita berjihad dalam diri sendiri untuk membasmi nafsu amarah dalam diri.. mudah mudahan allah akan menjadikan kita seorang yg cool aje bak kekata orang putih... senyum aje tak suka marah marah... sejuk perut ibu mengandung bak kata orang dulu dulu... orang maki hamun kita pun kita relax aje dan balas dengan senyuman... ibarat seorang yg sedang mencampakkan selipar kepada sebuah pohon untuk mendapatkan buahnya tetapi pohon tu rilek aje dan tak marah malah dibalas pula dengan kebaikan iaitu dengan buahnya kepada si pencampak selipar tu... kan bagus kalau kita dapat contohi si pohon tadi...😊😊tuan tuan nak tahu tak siapakah diantara kita yg paling kuat dalam dunia? Yg paling kuat dalam dunia bukan mereka mereka yg kebal, bukan mereka mereka yg boleh bengkokkan besi, boleh telan batu nisan, bukan juga mereka yg boleh kentut bunyi seperti guruh atau makan sepuluh guni beras, akan tetapi yg paling kuat di antara kita ialah mereka yg dapat menahan nafsu amarahnya... dia boleh buat nafsu amarah tu sujud di kakinya dan pijak pijaknya seperti mematikan sebarang rokok yg baru habis dihisapnya... wah wah wah itulah hercules yg sebenar...😊 Saya juga telah gabungkan 3 biji buntat di belakang cincin itu untuk menjadikan cincin itu satu senjata yg lebih bertuah... tuan tuan jgn bimbang itu buntat seratus peratus asli ciptaan allah sebab saya sendiri yg pergi memburunya di satu tempat rahasia...yg buntat hitam tu ialah diantara species yg rare.. once in a blue moon baru boleh dapat.. kalau tak caya jom ikut saya pergi memburunya bersama tapi pasti ada maharnya... cuba baca di carousel saya under yok memburu buntat...👍👍👍..Mantap

Getting This

icon

Meet-up

icon

Singapore

Meet The Seller

seri.1
seri.1
isFacebookVerifiedisGplusVerifiedisEmailVerified
  • positiveReviewsCount52
  • neutralReviewsCount0
  • negativeReviewsCount1

YOU MAY ALSO LIKE